logo QuestProQuestPro – vragenlijst PREM

Wat is PREM?

PREM staat voor Patient Reported Experience Measure. Aan de hand van een korte, gestandaardiseerde vragenlijst wordt de cliëntervaring en cliënttevredenheid op verschillende onderdelen van de behandeling gemeten.

Hierdoor krijg ik inzicht in het functioneren van de praktijk vanuit het perspectief van jullie als cliënten. De sterke punten van mijn praktijk geven mij inzicht in wat al goed gaat en met de verbeterpunten kan ik aan de slag met het optimaliseren van mijn praktijkvoering en het door ontwikkelen van mijn kwaliteiten als oefentherapeut.

Daarnaast kunnen de geanonimiseerde resultaten gebruikt worden voor o.a.:

  • Het leveren van (beleids)informatie aan cliëntorganisaties, overheid en toezichthouders.
  • Het opstellen van keuze ondersteunende informatie voor consumenten.
  • Ter ondersteuning van het zorginkoopbeleid van uw zorgverzekeraar.

De vragenlijst kan vragen bevatten over de volgende onderwerpen:

  • Bejegening
  • Accomodatie
  • Informatievoorziening
  • Behandeling door uw behandelaar
  • En meer..

Deelname betekent uw medewerking aan een onafhankelijk onderzoek uitgevoerd door QuestPro:

  • Uw e-mailadres opgeven
  • Een digitale uitnodiging ontvangen
  • Circa 5 minuten een online vragenlijst invullen
  • Volledig anoniem blijven
  • Gebruik van onderzoeksresultaten en relevante achtergrondkenmerken.

Anonimiteit en vertrouwelijkheid

Antwoorden worden van persoonsgegevens gescheiden (niemand weet wat u hebt geantwoord)
Persoonsgegevens worden nooit met derden gedeeld en alleen gebruikt om u een uitnodiging te sturen. Alleen de geanonimiseerde resultaten worden gebruikt voor de onderzoeksdoeleinden.